Friday 7 October 2011

فیلم کوتاه شاپی خرسندی، کمدین و هنرمند ایرانی-انگلیسی، علیه جنایت سنگسار در ایران

 شاپی خرسندی، کمدین و هنرمند ایرانی-انگلیسی و دختر استاد بزرگ طنزپرداز ایران، هادی خرسندی، در یک فیلم کوتاه به تشریح به اصطلاح "مقررات" رژیم وحشی های اشغالگر ایران در مورد "سنگسار" پرداخته و تمامی ایرانیان و انسان دوستان جهان را به مبارزه با این جنایت هولناک برخاسته از افکار و احکام ضدبشری قبائل وحشی بیابانهای هزاران سال پیش فراخوانده است. قابل توجه هست که سنگسار، توسط آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و ضد بشر و همدستان جنایتکار و ضد ایرانیش بصورت "قانون" درآمده که از انتخاب سنگهای کوچک بخاطر وارد کردن درد کم و سنگهای بزرگی که فوری قربانی را بکشد برحذر میدارد. هر از چند گاهی نیز شخصی که نام مقدس "دکتر" را یدک میکشد قربانی را مورد بازدید قرار میدهد و اگر هنوز زجر کش نشده باشد، عمل شنیع و ضد بشری سنگسار ادامه پیدا میکند. در این فیلم یادآوری میشود که در اکثر موارد اجرای این جنایت غیرقابل تصور و ضد بشری توسط مزدوران و ذوب شده گان رژیم پسمانده از آن غول بیابانی ملعون و اهریمنی دو ساعت طول کشیده است تا قربانی با زجرغیرقابل وصفی جان دهد.
در این فعالیت جدید عفو بین الملل خاطرنشان شده که از سال 2002 تا کنون 5 مرد و 1 زن در ایران با سنگسارزجرکش شده اند. عفو بین الملل و شاپی با تذکر این نکته که در حال حاضر 14 نفر در ایران درمعرض سنگسارشدن قراردارند با اینکه اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران علیه این روش وحشیانه کشتن انسانها هستند، از تمامی انسان دوستان جهان میخواهد که با اعتراض و فشار به رژیم ضد بشری آخوند-پاسداران غارتگر و جنایتکار، آنها را مجبور به حذف این عمل ضد انسانی در به اصطلاح قوانین خود کنند. وظیفه هر ایرانیست که در این کارزار جهانی عفوبین الملل و شاپی خرسندی فعالانه شرکت کند.

این لینک شما را به متن انگلیسی عفو بین الملل در این مورد می برد.


این لینک فیلم عفو بین الملل است که شامل اخبار مختلفی می باشد و فیلم شاپی خرسندی از دقیقه 8:25 کلیپ شروع میشود.

اینهم لینک کمک به سازمان عفو بین الملل است

1 comment:

آرش Arash said...

سنگسار چیزی جز وحشیگری به تمام معنا نیست، جنایت هولناکی که فقط از خمینی ضد بشر و پسمانده گان غارتگر و جنایتکارش ساخته است. مبارزه با سنگسار و رژیم وحشیانی که آنرا در حکومت ضد تاریخی و ضد ایرانی خود به اجراء گذاشته اند، وظیفه هر ایرانی میهن پرست و همنوع دوستی است.