Wednesday 22 February 2012

رو شدن دست رژیم تروریستهای غارتگربرای ساخت بمب اتمی

گزارش آژانس هسته ای: مذاکرات با رژیم ایران شکست خورد

به گزارش اسوشیتد پرس، آژانس هسته ای سازمان ملل متحد اعلام کرد که کارشناسان آن با ممانعت رژیم ایران برای همکاری  در مورد  روشن شدن برنامه سلاح های اتمی رژیم مواجه شده اند.

بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید ایران با درخواست آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دسترسی به یک سایت که مشکوک به انجام آزمایش مواد منفجره مربوط به سلاح هسته ای بوده، مخالفت کرده است.

بیانیه همچنین می گوید که با وجود "تلاش های فشرده " در مورد چگونگی ادامه تحقیقات، که برای نزدیک به چهار سال متوقف شده بوده است، توافقی حاصل نشد

این بیانیه در اوایل روز سه شنبه  و بلافاصله پس از بازگشت تیم آژانس بین المللی انرژی اتمی  به وین صادر شد. این زمان غیر معمول برای صادر کردن بیانیه- در مدت کوتاهی پس از نیمه شب در اروپا - ضرورتی را نشان میدهد که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای این اطلاعیه خود قائل است.

رژیم تروریستی  آخوند-پاسدارهای جنایتکار و غارتگر، با ممانعت های غیر قانونی و عدم همکاری شفاف خود و در تنگنای  مقابله با عملکرد قاطع آژانس، نیات ضد ایرانی و ضد بشری خود برای دستیابی به بمب اتمی بر خلاف مصالح عالیه ملت ایران را  آشکارکرد و با این عمل خود هرشخصی را که صادقانه در مورد اهداف شوم رژیم وحشی های اشغالگر ایران از برنامه هسته ایش تردید داشت را از تردید خود بیرون آورد
برای دیدن متن اصلی خبر به زبان انگلیسی به اینجا بروید
http://www.mercurynews.com/nation-world/ci_20013766?source=rss

No comments: