Wednesday 1 August 2012

خبرهای جلیز ولیز کننده برای رژِیم تروریستهای غارتگر و شاد شاد برای ایرانیان


از جدیدترین خبرهای خوشحال کننده یکی مسلح شدن آزادیخواهان سوریه به تسلیحات پیشرفته ضد هوائی برای مقابله با جنایات هوائی بشار اسد جنایتکار و خامنه ای خونخواره و خبر دوم کشته شدن یکی از "دیپلمات" تروریستهای خامنه ای دردمشق پایتخت سوریه هست و مهمترین خبر جریمه 6 میلیارد دلاری القاعده و رژیم ضد بشری و ضد ایرانی توسط یک دادگاه در آمریکاست که بر پایه گزارش کمیته تحقیات کنگره آمریکا دست گذاشته روی همکاری جنایتکارانه رژیم خونخوار خامنه ای در بزرگترین عملیات وحشیانه تروریستی جهان و قتل بیش از سه هزار انسان بیگناه. در ضمن محمد مرسی، رئیس جمهور مصر، در یک اقدم غیر منتظره به «شیمون پرز» همتای اسرائیلی خود پیام صلح فرستاد. جلیز ولیز شدن چند جانبه خامنه ای جنایتکار و غارتگر و رژیم تروریستیشو به همه هموطنان عزیز تبریک می گم.


رژیم آخوندی و القاعده به پرداخت غرامت به بازماندگان حملات 11 سپتامبر محکوم شدند
قاضی دادگاهی در نیویورک رژیم آخوندی و القاعده را به پرداخت 6 میلیارد دلار غرامت به بازماندگان حملات 11 سپتامبر محکوم کرده است.
قاضی آمریکایی در حکم خود با استناد به نتایج تحقیقات کمیته بررسی حادثه 11 سپتامبر در کنگره، رژیم آخوندی را متهم کرده است که در این حادثه نقش بسیار مهمی داشته است و رهبران ایران از ماه می 2001 از حمله قریب الوقوع به اهدافی مهم در خاک آمریکا اطلاع داشته اند.
لازم به ذکر است خانواده قربانیان حادثه 11 سپتامبر طبق حکم قاضی می‌توانند از دولت آمریکا بخواهند تا این مبلغ غرامت را از اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در آمریکا پرداخت کنند.


  اینم عکسی برای خنده شما عزیزان هموطنم  
مرگ بر اصل ولایت فقیه
مرگ بر رژیم خامنه ای جنایتکار و غارتگر

No comments: