Sunday 16 September 2012

رژیم تروریستهای غارتگر آتشبیار نفرت و بی ثباتی و تهدیدی علیه صلح جهان



رژیم تروریست های غارتگر آتشبیار نفرت و بی ثباتی و تهدیدی علیه صلح جهان 

The Iranian terrorist regime stokes the fire of hatred and instability and is a threat to world peace

ساندیس خواران ارتجاع بنیادگرای تروریست و غارتگر

حمله به سفارت خانه ها که به منزله خاک کشور مزبور است توسط آیت الشیطان العظمی خمیینی ضدبشر و ضد ایرانی شروع شد و بخاطر عدم قاطعیت جهان متمدن در برخورد با آن عمل تروریستی و مماشات 30 ساله با این رژیم وحشی بجای کمک به نیروهای آزادیخواه ایران هم اکنون به مرحله بسیار بالائی از خشونت در سطح بسیاری از کشورهایی رسیده که جمعیت های مسلمان در آن زیاد هستند.
با نگاهی به مخالفت های جاهلانه و تروریستی با فیلم مبتذل "بی گناهی مسلمانان"  توسط گروههایی از جمعیت های ناآگاه متوجه میشویم که سران جانی و ذینفع در اغتشاشات  بهر بهانه ای دست به تروریزم کور میزنند زیرا "ضعف" کشورهای غربی در مقابله با رژیم تروریستی ایران به آنها قوت قلب میدهد که میتوانند به اعمال تروریستی خود بدون هیچ مجازات جدی ادامه دهند.
برای نیروهای آزادیخواه ایران که بدنبال دمکراسی و رفاه ملت خود هستند تفکر و چاره جوئی برای این پدیده که ریشه در ناآگاهی و فقر توده ها و سوء استفاده سران آگاه ولی پولدار و جنایتکار بنیادگرا دارد، به یک نیاز مبرم تبدیل شده. در این یاد داشت کوتاه فقط به سه نکته اشاره میشود که شاید به راهیابی شما عزیزان به آزادی و برابری کمک کند.
تنها راه توقف تکرار مکرر خشم جاهلانه علیه دمکراسی های غرب، همکاری غرب با نیروهای آزادیخواه بخصوص با مسلمانان دمکرات و آزادیخواه هست تا در کشورهائی که تروریستهای بنیادگرا با تکیه به اهانت هائی مانند فیلم مبتذل "بی گناهی مسلمانان" مقاصد خود را در چپاول و غارت مردم پیش می برند، آزادیخواهان و نیروهای مترقی به قدرت رسیده و با برقراری آزادی و رفاه نیروهای ارتجاعی را کاملا شکست بدهند.

دلیلی که تروریستهای بنیادگرای فعلا حاکم در میهن ما بمنظور ادامه حکومت نامشروع خود به فاشیزم ضد بشری و سرکوب و شکنجه و تجاوز و کشتار و تروریزم متوسل شده و بخیال خام خود دنبال بمب اتمی هم هستند دقیقا بدین خاطر است که بسیار عقب افتاده و ضد تاریخی هستند و نمتیوانند هیچ راه حلی برای مشکلات عظیمی که بعنوان دولت با آن روبرو هستند ارائه دهند. بنابراین دولتهای غربی میتوانند با کمک به کم کردن فاصله بین شمال غنی و جنوب فقیر تروریستهای بنیادگرا را که بصورت فزاینده ای بصورت تهدیدی مهم علیه امنیت و صلح جهانی تبدیل میشوند، را ایزوله نمایند.
در این رابطه نیروهای آزادیخواه ایرانی نیز بایستی از مخالفت های بی معنی با همکاری با سایر نیروهای دمکراتیک و دولتها در جهان متمدن دست برداشته و با اینکار خود به افزایش آگاهی مردم کمک کرده و یک سیستم دمکراتیک و سکولار و انسانی را جایگزین تروریزم و بربریت ضد بشری اشغالگر میهن کنند که مشعلی برای نیروهای آزادیخواه جهان بویژه در کشورهای مسلمان خواهد بود.

The only way to stop repetition of ignorant outrage against democracies of the West is cooperation of the civilized world with democratic - especially Muslim - forces in the countries where fundamentalist terrorists rely on insults such as the "Innocence of Muslims" stupid comical film to further their own agendas. The reason the fundamentalist terrorists presently ruling Iran are resorting to fascism to continue their illegitimate rule is exactly because they cannot provide any solution to the huge problems they need to sort out as a government, so helping to close the gap between the rich North and poor South is also another step democratic Western governments can take to isolate fundamentalist terrorists who are increasingly turning into a major threat to the security and peace of the world.

No comments: