Sunday 11 September 2011

بزرگترین عمل تروریستی تاریخ بشر و سیاست مماشات آمریکا با رژیم تروریستی جنایتکاران غارتگر ایران

  با ابراز همدردی عمیق انسانی با بازماندهگان و خانواده های قربانیان انفجارات تروریستی 11 سپتامبر 2001 بیاد می آوریم که  بویژه جوانان آگاه و شجاع و آزادیخواه ایران تنها انسانهائی بودند که در خاورمیانه  با روشن کردن شمع عمق نفرت انسانی خود از آن جنایت و همدردی با بازماندهگان و خانواده های قربانیان را بنمایش گذاشتند.

مسلما علیرغم کشته شدن تروریست بن لادن این جنایت ضد بشری هنوز با تنبیه عناصر اصلی آن پاسخ داده نشده است و در اینجا با امید و یقین به تنبیه نهائی تمامی آمران، طراحان و عمال جنایتکار بزرگترین عمل تروریستی تاریخ بشر، به بررسی سیاست مماشات آمریکا با رژیم پسمانده های آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و ضد بشر و تاثیر آن به عدم رسیدگی جدی و تنبیه مسببان اصلی این جنایت اهریمنی القاعده و رژیم تروریستی آخوند-پاسدارهای وحشی می پردازیم.

دیروز تارگاه. رادیو آلمان در گزارشی افشاء گرانه و با اشاره به مطلب مندرج در العربیه ازعدم بررسی جدی نقش رژیم ضد بشری اشغالگر ایران در جنایات مزبور و پنهانکاری دولتهای آمریکا (و بطور ضمنی سایر کشورهای غربی) برای خواننده گان خود پرده برداشت. البته آگاهان سیاسی و متخصصان تروریستی سالهاست که از نقش رژیم وحشی فعلا حاکم بر ایران اطلاع داشته اند


در آن مقاله آمده است که تحقیقات کنگره‌ی آمریکا، ایران را "مسئوول حوادث یازدهم سپتامبر" معرفی کرده است. این تحقیقات در سال ۲۰۰۱ آغاز گردید و نتیجه‌ی آنها در سال ۲۰۰۴ منتشر شد.
ده سال پس از ترور ۱۱ سپتامبر، هنوز ۲۰۰ تن از وابستگان قربانیان این فاجعه در حال تکمیل پرونده‌ی شکایت علیه رژیم ایران هستند. به گزارش العربیه، دادگاه فدارال آمریکا در جنوب منهتن گزارشی را که توسط ۱۰ کارشناس امور تروریستی تهیه شده دریافت کرده است

در این گزارش۲۰۰صفحه‌ای، دادخواهی بستگان قربانیان و مدارکی درج شده که جمهوری اسلامی را به دست داشتن در حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و همکاری با القاعده متهم می‌کند. العربیه به نقل از خانم جانس کیبهارت، مشاور کمیته‌ی تحقیات درباره‌ی ترور ۱۱ سپتامبر می‌نویسد: «ما گزارش را تهیه و آن را به کنگره‌ی آمریکا ارائه کردیم اما در پایان گزارش از دولت ایالات متحده خواستیم، تحقیقات بیشتری را انجام دهد تا درباره‌ی دست داشتن ایران مطمئن شود، اما چنین کاری صورت نگرفت».
پاتریک کلاوس، کارشناس امور خاورمیانه و آمریکا، در این رابطه به العربیه می‌گوید، انجام تحقیقات در این باره ایالات متحده را تحت فشار افکار عمومی ملت این کشور قرار می‌داد. زیرا در صورت به دست آمدن دلایل کافی در این زمینه، آمریکا لاجرم در هر شرایطی می‌بایست علیه ایران وارد عمل شود.

مسلما این گزارش بوضوح نشان میدهد که دولتهای مختلف آمریکا در راه مماشات با رژیم تروریستی و ضد بشری اشغالگر ایران تا چه اندازه حتی در حفظ جان شهروندان خود و شهروندان سایر کشورهائی که در آمریکا کار میکنند و منجمله در انفجار تروریستی و ضد بشری نهم سپتامبر 2001 کشته شدند، کوتاهی کرده و میکنند. مثال دیگر این مسئله کشتار صدها سرباز آمریکائی در لبنان توسط تروریستهای لبنانی رژیم ایران است که سران رژیم خود به نقش خود در آن بصورت علنی اذعان کرده اند. وقتی دولتی بخاطر منافع مادی زودگذر حتی به حفظ جان شهروندان خودش و تنبیه جانیان و طراحان و عاملان اصلی کشتار تروریستی آنها اهمیتی نمیدهد، در واقع بهیچ وجه نمیتوان به سایر شعارهای توخالی آنها در مورد مبارزه با تروریزم یا حمایت و حفاظت از مردم مثلا در برابر جنایات اسد دیکتاتور یا وحشیگری ها و بربریت خامنه ای شیاد و جنایتکار و رژیم وحشیان غارتگر ایران اطمینان کرد. سیاست مماشات دولتهای غربی با رژیم تا آنجا پیش رفت که حتی بزرگترین و سازمانیافته ترین و جدیترین نیروی مبارز عیله رژیم ماقبل قرون وسطائی "ولایت فقیه" را بنا بر احکام بیش از 20 دادگاه عالی در بریتانیا، اروپا و خود دادگاه فدرال آمریکا بطور غیر قانونی در لیست تروریستی خود قرار دادند. البته بریتانیا و سایر کشورهای اروپائی  نهایتا و پس از پروسه قانونی و دستور دادگاه ها مجبور به بیرون آوردن سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست های تروریستی خود شدند. جای یاد آوریست که تمامی این دادگاهها در پروسه های طولانی و بعد از بررسی هزاران مدرک واقعی یا جعل شده توسط رژیم که توسط دولتهای مماشاتگر اروپائی به دادگاهها ارائه شده بود به نتایج خود رسیدند.  بعنوان مثال دادگاه فرانسه پس از یک پروسه 8 ساله نه تنها به بی اساس بودن اتهامات مینی بر دست داشتن مجاهدین در تروریزم رای داد بلکه مبارزات مسلحانه آنها را همچون مبارزات پارتیزانهای فرانسوی علیه فاشیزم هیتلر و دولت دست نشانده ویشی در فرانسه، مقاومت علیه استبداد خواند. در حال حاضر نیز  حمایت های هزاران شخصیت و سازمان بین المللی  حقوق بشری، سیاسی، حقوقی و علمی از ساکنان بیدفاع در شهر اشرف و مبارزات آزادیخواهانه ملت و شورای ملی مقاومت ایران و خانم مریم رجوی، رئیس جمهور منتخب شورا، منجمله حمایت بیش از 4000 نماینده پارلمانی بیش از یک میلیارد مردم کشورهای متمدن که شامل اکثریت 32 پارلمان کشورهای دمکراتیک که شامل اکثریت کنگره آمریکا میشود نیز خانم کلینتون را مصرانه تشویق میکنند که به این سیاست مماشت خاتمه داده و هر چه زودتر دست از حمایت از رژیم ایران برداشته و سازمان مجاهدین را از لیست تروریستی آمریکا خارج نماید.

سخنان اخیر وزیر دفاع جدید آمریکا، لئون پنه تا، که وقوع انقلاب در ایران و سرنگونی رژیم وحشی ها را محتوم دانست، و صحبتهای اخیر تونی بلئر، نخست وزیر سابق بریتانیا و نماینده جامعه بین المللی برای صلح بین اسرائیل و فلسطین، که دشمن اصلی را رژیم ایران نامید نیز بوضوح نشان میدهد که بی نتیجه بودن سیاست مماشات با رژیم پسمانده از آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و ضد بشر برای آنها نیز روشن شده و بتدریج به نیاز فوری جهان متمدن به همراهی با ملت ایران برای حذف نهائی تمامیت رژیم تروریستی و فاشیزم مذهبی اشغالگر ایران اذعان مینمایند


ولی نهایتا این ملتها و یکایک ما هستیم که با فعالیتهای خود دولتها را مجبور به قبول حقوقمان می کنیم کما اینکه 200 نفر از خانواده های آمریکائی قربانیان انفجارات 9 سپتامبر بارها گفته‌اند که هدفشان از تعقیب پرونده‌ی ۱۱ سپتامبر گرفتن خسارت مالی نیست. آلن راسیلسی، همسر یکی از خلبان‌های کشته‌شده می‌گوید: «من به انگیزه‌ی مالی در ورای این دادخواست اعتقاد ندارم. ما با این دادخواست می‌خواهیم، چنین جنایت‌هایی را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی متوقف کنیم.» ما ایرانیان نیزکه به میهن پهناور و ملت بزرگ خود عشق میورزیم نهایتا با کوششهای خود بایستی دولتهای مماشاتگر جهان را از رژیم ضد بشری جدا کرده و با سرنگونی تام و تمام این رژیم برخاسته از افکار و احکام قبائل وحشی  بیابانهای هزاران سال پیش، به همزیستی و همکاری صلح آمیز با همسایگان خود و جهان متمدن و آزادی  و دمکراسی و رفاه ملت خود دست یابیم. شک نباید کرد که کوچکترین قدم اولیه ما، قبل از هر چیز و فورا خود ما را به گسستن بندها و زنجیرهای تار عنکبوتی رژیم اهریمنی اشغالگر وطن از خود و آزادی فردی و انسانی یکایک خودمان خواهد رساند.

برای خواندن مطلب کامل تارگاه رادیو آلمان به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15378799,00.html

5 comments:

آرش Arash said...

رابطه خواسته خانواده های 3000 قربانی جنایت تروریستی 9 سپتامبر 2001 برای قطع اینگونه جنایات با خواسته ملت قهرمان ایران برای کسب آزادی، دمکراسی، استقلال و رفاه یک رابطه ارگانیک است و رسیدن هر یک به اهداف خود به رسیدن دیگری به اهدافش کمکی شایان خواهد کرد

Anonymous said...

کاملا موافقم

Mark Geoffrey Kirshner, Esq. said...

Excellent Blog. Lets Bring Freedom to Iran

Mark Geoffrey Kirshner, Esq. said...

The wort sin in the face of Absolute Evil is to be a bystander. Lets fight for Freedom for Iran, Meaningful Freedoms for all.
Marg Bharg Diktators

آرش Arash said...

Thank you Mark for your nice comment. I agree whole-heartedly with Marg Bar Diktator ha